Gözlerin Tanıdıktı

bugün yanlızım biraz.biraz üzgün,biraz çaresiz.gene doldu gözlerim.akmadı,akamadı yaşlar gözümden.gene yandım,gene sapladılar hançeri kalbime.gözlerini gözlerime mıhladılar.kalbim hala kanarken deştiler bu gece.öyle birşey istiorum ki imkansızların imkansızı.dünya dursa,bulutlara çıksam,yıldızlara yakın insanlara uzak.sadece sen,ben ve gözlerin kalsak.ben doyasıya ağlasam avazım çıktığı kadar haykırsam.özledim desem ve sen çıkıversen bi köşe başından.gözlerime bakıp gülümsesen.
ilk gözlerine baktığım anı hatırlıorumda.içim ısınmıştı çok güzeldi.tanıdıktı gözlerin.gözlerindeki ışık.sadece gözlerini birine benzetmiştim ve orda kalmıştım.sonra beni ilk öptüğün anı hatırlıor musun?bir ok saplanmıştı kalbime.severim çok severim demiştim kendi kendime.yapma ALLAHım beni sürükleme onun peşinden canım yandı zaten şimdi demiştim.ama olan olmuştu.ben çoktan sendeydm.ben,beni terketmişti.seninle ilk birlikte oluşumuzu hatırlıor musun?elim ayağım tutmadı.gitme,bitme istedim orda kalalım hiç sabah olmasın istedm.yanımda kal hep istedim son nefesimde dahi tut ellerimi istedim.gerçekleri bile bile izin verdim sana.canımın bu kadar yanıcağını bile bile açtım kalbimin kapısını sana.şimdi bizim yaşadığımız herşey günah,ayıp yha tuhaf bakıorlar.ama ne yapabilirm ki ben,ben değilim artık.sadece özledim seni.geçmişe en başa dönsek pişman deilim gene yaşarım seni.yaşabilceğim ne varsa seninle yaşadım.acısıda gzldi sevincide.en güzeli de kokunla uyuyup kokunla uyanmaktı…

gamze ç….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder