Korkunç Yıllar

biz sevgi melis melisa beyza şule ben merve ruhlar adlı kitap almıştık şule son sayfaya kadar bize okudu akşam olmuştu ruh çağırmaya baktık.el ele tutuştuk ve gözlerimizi kapayıp oturduk. konuşan elini havaya kaldırıyordu ilk melisa konuştu eyy ruhh bize ölmüş dedemi göster. sonra merve konuştu. eyyy ruh bize ölmüş olan arkadaşımızı gösterrrr.sonra içimizden ey ruh eyy ruh diye bağırdık.gözlerimizi açtıkbirbirimze sarıldık korkuyorduk
sonra melisanın dedesini yerde yataken gördük.sonra bizim ölmüş bir arkadaşımız vardı.adı eylüldü.oda bize doğru yürüyordu .sonra bunlar 4 yıl rüyalarımıza girdi. bu ruhlar bizi öldürmek isdedik lerini kulağımıza söylüyorlardı.zaten melisa ve merve ölmüştü.çokkorkuyorduk bu durumu anneme anlattım
annem de korkuyordu ölesiye kadar kurtulamayacağımızı söylüyordu.çok ağlamıştık.ama artık bende ölmüştüm.adı beyzaydı onun bu hikayelerini size anlatıyorum melis ben şule ölmedik .beyza ne yazık eylül ve melisanın dedesinin yüzünden öldü her mezara gidişimizde sularız onun mezarını.
beyza arkadaşmızı çok seviyoruz rahmetli beyza arkadaşınıza duva etmeyi unutmayın çocular
(SEVGİLER BEYZA MELİS MELİSA MERVE ŞULE)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder