İşte Bu Yüzden Çok Geç Herşey İçin

O zamanlar bilmiyorduk sevgilim
İlkbahar uçuşacak kadar
Hafif bir mevsim değildi aramızda.
Ve artık baharda biliyor
Mevsimlerin yer değiştiğini.
Erik ağaçları her nisan
Çiçeklerini doldurup bavullara
Hazirana taşınıyor artık.
Ve bizde yer değiştiriyoruz sürekli.
Hiç karşılaşmadığımız yolculuklar yapıyoruz
Birbirimizin coğrafyasında.

Bu aralar
Üzgünüm diye başlıyor cümleler.
Üzgünüm sevgilim;
Birbirimize hep geç kaldığımız için,
Tasedüfen yanına oturamadığım için,
Yazdıklarını okuduğumda
Gözyaşlarımın nasıl süzüldüğünü göremediğin için,
Dağları uykusuna terk edip
O şehrin kapılarını kapatmak zorunda olduğum için.
Üzgünüm sevgilim;
Aramızdaki mesafenin artmasının
Bir bahanesi de kalmadığı için.

Nereden başladığımızı bilemediğimden
Yeniden başlayalım diyemiyorum.
Ya da
Bitmemişliğin verdiği usul bir dinginliğe oturup
Kaldığımız yerden devam etsek diyorum.

Hiç bu kadar açık söylemedim
Beni sev istiyorum!

Mecbur değilsek de
Suladığımız çiçekler gibi,
Ansızın gülen
Bir çocuk gibi,
Uzun bir yolculuğa
Gider gibi,
Ve yol dönüşü
Gidişini hatırlar gibi

Sev istiyorum.

35 inde 16 sında gibi sevemiyor insan.
Zaman bizi de kirletti sevgilim,
Işık sızmıyor artık
Şeffaf ruhumuzdan.

Haklısın sevgilim.
İntihar edecekse insan
Muhakkak bir tarih belirlemeli kendine.
Ve çok geç kalmamalı bu iş için.
Yaşı ilerledikçe insanın
Bir üşengeçlik alıyor benliğini.
Koltuktan kalkmaya mecali bile yokken
Kim gidecek balkon korkuluklarına.
5. kattan martılarla vedalaşmadan da atlanmaz ki hem.
Düştüğümüzde ezilecek çiçeklerden
Özür dilemeden,
Uzaktan uzağa şahit olan denize
Sus konuşma sakın demeden...

İşte bu yüzden
30 una gelmeden bitmeliydi bu iş.

Ki görüyorsun ya sevgilim
Yine geç kalmışım,
Çok geç herşey için.

Seslisohbet / Seslichat / Sesli / Chat / Medikal / Ortopedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder