Kanlı Gece

arkadaşlar buna inanmayacagınızı biliyorum ama gçktn dogru bi olay şimdi krdşm uymuştu annemgilde msfrlege gittiler sahura saat 00:12 bnd sbh kdr pc oynayacagım dmştm ondan sonra pcde wolfteam oynarken pc dondu kanla yazılmış bi yazı çıktı kardeşine git bak diye bir yazı çıktı bnde çok korktum ve gidip bakayım ddm ve krdşmn ytg odasına gitdigimde krdşmdn kanlar akıyordu :/ ve ynndada yüzü kırmızı eli kn lekesi gözü vampir gibi kırmızıydı bu vampir degildi bir üç harfliydi bana dogru yklştı ve elm bir şey attıki bayıldım ve saat 03:00 olmuş ve annemgil glnc bn baygın ve kolum yaralı oldugunu gösterince ne oldugunu sordular ama önce kardeşime bktm ve mşl mşl uyuyordu.ve olayı anlattım inanmadılar yzm bembeyaz kslnce bi doktora sonra anlatıgım olay içn psikologa götürüler ama bn hala bu olayın etkısını 2 yıl geçiremedim (gerçek bi olay)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder