Seni Seviyorum Diyemiyorum

Bizim sınıfta biri var onu seviyorum 1.sınıftan beri ama açılamıyorum çok yakışıklı herkeze çıkma teklifi ediyo çıkıyo ama bana bir türlü etmiyor benim en iyi arkadşımı sevmişti en iyi arkadaşıma seni seviyorum dedi ben çok üzüldüm ama sevdiğimi kimseye söyleyemiyorumm arkadaşım kabul etmedi ama peşini bırakmadı arkadşaıma mesaj flan yoladı kağıtan çok kıskandım ama açılmıyourm arkadaşımı sevmesi sayesinde bende ona biraz yakınlaştım eskiden slm bile vermiyordu şimdi hiç olmazsa konuşuyo bir kere bnede para istemişti tabikide veririm sevdiğime o parayı verirken elini tutmuş gibi oldum ilk defa aşkımın elini dokunudum ufacık bile olsa ama açılamıyorum beni sevmiyorr benim yanıma gelip ben birileriyle çıkıyorum diyor kimle diyorum ama kimseye deme diyor bende tmm demem diyorum söylüyo o kızı gördüğümde ben daha güzelim diyorumm 10 kişiden fazla kişiyle çıkmıştır derste gözümü ondan ayıramıyorum onu çoooooooookk seviyorumm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder