Kardeşlik

kardeş iyi günde kötü günde yanında olan kişidir.Seninle herşeyini paylaşır.Kardeşinin yanında kendini huzurlu,güvende ve mutlu hissedersin.İşte o anı hiçbirşeye değişmezsin.Hiç kimse sana bulaşmasın ister olan herşeyi unutursun.Üzüldüğünde onunla paylaşır omzunda ağlarsın.sevindiğinde yine ona söyler boynuna atlarsın.Unutma ki böyle kardeşlere sahipsen çok ama çok şanslısın.Kardeşinin hep yanında olmak istersin,bir an bile ayrılmak istemezsin.Onlarla geçirdiğim vakti hiçbirşeye değişmem.Kardeşin üzüldü mü üzülürsün,sevindi mi sevinirsin biri mi sataştı gerekirse döversin.onu heryerde koruyup kollamak istersinçona zarar verecek kişilere karşı kin tutar nefret beslersin.Kimsenin kardeşine zarar vermesine izin vermezsin.Kardeşini öz kardeşin yerine koyar ondan bile çok seversin.İşte ben kendi kardeşlerimi anlattım.Ben bu kadar güvenilir,harika ve dünyanın en muhteşem kardeşlerini sahibim.Ben onları kısa bir yazıyla anlatmaya çalıştım ama onlara verdiğim değer,geçirdiğimiz günler anlatılmayacak kadar harika.şimdi 7.sınıfa gidiyorum babamın mesleği yüzünden şehir değiştirmem gerekecek ne olursa olsun onları hiç unutmayacağım.
SİZİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM KARDEŞLERİM…SİZİ UNUTMAYACAĞIM.
furkan,aleyna,cansel,melih,ece,buse

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder