Talihsiz aşk işte başa gelen çekilir

Slm benim adım merve 13 yaşımdayım, yeni siteye giriyorum sper bi site hikayelere bayıldım nese fazla uzatmıyım okulumuzda kermes vardı ve hiç aklıma gelmiyecek biri çıkma teklifi etti inanamadım…Kafa bendeki kabul ettim çocuk çok sıkıcıydı ve tembeldi kimsede yakıştırmıyodu kavge ettim ayrıldık
sonra yaklaşık 1 yıl geçti ayrıldığımızda çok acı çektim kendim ayrıldım ama olsun işte kalp ayrıldığımızda güya kendi kendime söz vermiştim ama işte kalp otada konar b..da çocuk okuldan ve dersaneden arkadaşım onu görmek için ölüyorum sanki hergün yeniden seviyorum kendi kendime dertleniyorum bazen dersde göz göze geliyoruruz tabi hemen çeviriyoruz geçen gün arkadaşım görmüş bana bakarken çok sevindim eskiden bakımsız bir kızdım ama şimdi nasıl giyindime ben bile inanamıyorum imkansız bişe kimseye vermesin allah böle aşk , bn onu kendisinden bile çok seviyorum ve onu 1 yıldan beri çook seviyorum ya sen benim herşeyimsin nolur yeter artık ben sevdimi daha nasıl anlatım gelim elini mi tutim seni çok seviyorum nolur eziyet çektirme bize bitanem seni ölümüne seviyorum allah herkeze böyle yürekten seven kişi versin SENİ ÖLÜMÜNE SEVİYORUM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder