Arkadaşımla Sevgilimin Kalleşliği

Günün Birin de Ben Abimle Beraber Bizim Benzinlikten Eve Doğru Yol Almıştık ..
Telefonum Çaldı Aryan En yakın arkadaşım Veysiydi Bana ’Oğlum acil gel ben ,şoreş ve müge megada dolaşırken bize sataştılar Kawga ettik sana ihtiyacımız var’ dedi . Ben de hiçbişiyi yargılamadan Atladım taxsiye diyarbakır mega center mağazasına doğru yol aldım .Vardım oraya Yanlarına Gittiğimde Bana Çocukların gittiği dediler yeni bi film gelmiş hepberaber izleyelim dediler Tüm biletleri aldım salona gittik Reklam Arasında Lawaboya Gitmek için Kalktım yerimden Ve giderkene baktım arada veysiyle Müge öpüşüyolar o An’ı görmek yerine ölmeyi tercih ederdim …
O zaman dan sonra onlara hiç bişi belli etmeden yanlarından ayrıldım ve sonrası onlar için hüsran oldu Ben siz Kaldılar ..
Yanlarndayken Değerimi bilmedikleri için onlara kızgın deilim ben Yanlarındayken değerlerini belli etmedikleri için kırgınım onlara .. (lokman ekin )) … SaygılaR…








sesli sohbet chat seslisohbet seslichat sesli sohbet sesli chat seslieses sesli eses eses esesli  seslieses   seslieses   seslieses   seslieses   seslieses   seslieses   seslieses   seslieses   seslieses   seslieses   seslieses   seslieses   seslieses   seslieses   seslieses   seslieses   seslieses  seslieses   seslieses   seslieses   seslieses   seslieses   seslieses   seslieses   seslieses   seslieses   seslieses   seslieses   ortopedi medikal umutortopedimedikal umut ortopedi medikal umut medikal umut ortopedi   medical umut medical

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder