Ben Çok Sevdim Onu

Herşey 5.sınıfta başlamışdı.Birqün Ben okulda ş.ç.diye bir kız sevmiştim oda beni sewmişti tabi.Ben okulla gidiqiMde onunLa karşlaştık ona göz kırpıtım o da gülümsedi ve sınıfına gitti ve sonra o bir kız knk ma söyledi benim ona göz kırtğımı.Sonra ben oNa çıkma tekliFi ettiM kabul etti sonra baya bi haftalar geçti okul bitti.Yazın onla hep buluştum o başka bir okulla gidecekti ben bilmyordum bana sölememişti……..OKullar açıldıqınDa Sınıfa gttiM baktım yok arkadaşlara sorDuM onlar da bilmiyordu knk ma sordum dedi İstanbul’a gidreken kaza yaptı babasıyla vefat etti dedi yarın cenazsı var dedi yıkıldım koşa koşa ewe gidM ağlaya ağlaya başım ağrımıştı tabi biraz küçüktüm……Y arın cenazeye giddim cenaze bitti Toprağa kendi elerimle verdim onu..Ablası bana bir tane kitap verdi oku bunu dedi bende okudum..Sana sölyimiştim bşaka biryere taşınqıMı yazıyordu çok özür dileriM DİYEE büyük yazMıŞ bide.:) Şimdi beni hatırlsın o kara toprktda gömüLü hatırLa beni be..Kız…;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder