Anladım ki seni gerçekten sevmişim

Hayatta tek şey eglenmekmiş gibi yaşardım bundan yıllar oncesi lise yıllarında sınıftan kankamla kızkulesine gider her gün kız tavlama yarısına girer hangimiz daha cok kız tavlıcaz diye yarısırdık hayat boştu gözümde herşey kızdı.ama bi yere varılmıyordu bu yasam tarzıyla değişmek istedim sonrasında lise sonda stajerken bir kız arkadasım oldu adı meltemdi.
meltemi sevmiyordum ama tüm isteğimi karsıladıgı için onunla birlikte olmaya devam edıyordum.bir yıldır birlikteydık ben artık fazlasıyla sıkıldım ayrılmak ıstıyordum meltem beni cok sevsede ayrıldım ondan. mevsimlerden yazdı memleketımı 9 yıldır görmüyordum hem uzaklasırım hemde biraz dinlenırım dıye memleketime gittim ve amcamın kızını zıyarete gittiğimde bahçede özlem kuzenım yengem ve merve ablası meryem ve annesi havva ablayla oturuyorlardı ben merveyi gördüğümde carpılmıs gibiydim ilk başda sıradanmıs gıbıydı cunku gerçek bir birliktelik yasamamısdım aşk duygusunu tam anlamıya yaşamadıgımdan önemsemeden sadece begendım ve cıkmak ıstıyorum havasında yaklasdım duruma megersem mervenınde hep hayallerındekı kişi tipide benim gibiymiş yakışıklı yemyeşil gözlü güzel konuşan birini hep hayal edermiş o yuzden kuzenımle cıkma teklifini gönderdıkten sonra cok fazla uzatmadan kabul ettı ve cıkmaya başladık ben mervenın ilk göz agrısıydım ilk defa beni sevmiş hersey cok güzel başladı her fırsatta onu gormeye gidiyordum genelde kuzenımın evinde bulusuyorduk yanlız hıc kalamasakta göz göze gelip bakısıyorduk ara ara kacamaklarla mutlu oluyorduk ben hep kız arkadaslarımla yaakın temaslar kurardım ama mervenın elını tutamadan sadece gözüne bakıp onu izlemek için taklalar atar oldum denize giderdik ailecek birlikde yüzerdık kuzenım sayesınde yakınlasmamız cok fazla göze batmazdı merveyle o yaz bir başka geçmişdi sonra zaman dolmuş memleketten istanbula donmeye hazırlanırken son günümde aradıgımda mervenın telefonu kapalıydı vedalaşmak istemişdim megersem merve gece msnde benim msn adresimi acık görmüş nerdesin aşkım dıye ileti göndermiş oysa karsıdakı ben değil meltemdi ayrılmamıza ragmen meltem benı unutamamıs gizli gizli oturumumu acıyormus ve merveyle konusmus olmayan seylerı soylemıs ben ılhanın sözlüsüyüm biz birbirimizi seviyoruz cıddı bir ilişkimiz var sadece biraz tartısdık demiş ve merve yıkılmış sevdiği ve hayalındekı erkeğin onu aldatmış şokuyla yıkılmış bir şekilde tüm telefonu neti kapatım yatagına uzanıp sabaha kadar aglamıs ben arabaya binmeden önce annesi hava ablaya sordum durumdan habersız oldugundan dolamaklı yollardan merveyi sordum oda hasta dedi kahvaltıya bile kalkmamış biyanım gime diyor bıyandanda biletleri almısım tum plan yapılmış gitmem gerek neyse karamsar duygularla arabaya bindim istanbula ulastıgımda merveye ulasmaya calısyorum ulasamıyorum enson özlemı aradım o durumu bana anlatınca şok oldum neler yaşanmış haberim yok diye sonra meltemi arayıp hayatım boyunce kımseyı azarlamadıgım sekılde azarladım ve bırdaha konusmamak uzere telefonu kapadım ama merveyle bir şekılde tekrardan konustugumda kendıme ınandırmak zordu masumum desemde ınanmadı beni kalbınden sılemesede bana ınanmadı sonra benımle bır yıl hıc konusmadı yazları artık sadece merve ıcın memlekete gıder oldum yazları kemeyıp fırsat buldukca memlekete gider oldum mart ayında gittim bulusalım dıyorum bulusmuyor uzakdan uzaga bakar oldum evının karsısında bankda otururken ılk sigara paketimi aldım ve ogunden sonra sıgara ıcmeye basladım mutsuzdum merveyi unutamadım sonra istanbula dondugumde arkadaslarımın yogun baskısıyla birkızla cıktım ve bir hafta sonra ayrıldım merve bıraz yumusamıs msjlasıyorduk konusmasakta msj almak cok ıyı gelıyordu bana sonra askerlıge gidicektım ve ögrendımki mervenın muhammet adında bir erkek arkadası varmıs bir yıla yakındır birlıkdeymıs sonra muhammetı gordum bana okadar cok benzıyordukı ben bıle sasırdım aynı yesıl gozlu benden bıraz kısa kişilik olarakda bana benziyomus merve benı unutmamısdı hala sevıyordu ama sevgısını muhammetle bastırmaya calısıyordu merveyı gerçekten sevıyordum ne olursa olsun vazgecmek ıstemıyordum askere gitmeden once sonkez gorım dedım kabul etmedı göremeden askere geldım acamı bırlıgımde bır telefon hakkım oluyoru ve yarım saat bekleyıp ailem yerıne merveyi arıyordum kısada olsa konusuyordum sesını duyunca o kadar sevınıyordumkı anlatılmaz sevıncım konusamadıgım gunler hep mutsuz dolasırdım usta bırlıgınde sureklı telefondan msjlasırdık onun bir erkek arkadası olması ve ona saygı duymasından benımle yazısmayı istemezdı ama benıde unutamadıgından ve benı kırmak ıstemedıgınden bana yazardı sonra anlasma yaptı benımle tamam senınnle konusucam sonkez ama artık yazısamayız dedı sonkez aradım ben saatlerce hıc durmadan konusabılen bırısıyken merveyi aradıgımda kelımeler gitmiş sesim yok olmuscasına konusamadım cok kısa bır konusma yaptık ve bırdaha konusamadık ve hala ara ara ufaktan nette mervenın kuzenı ela vasıtasıyla tekrardan konusmaya basladık ela bana cok yardım edıyordu merve hakkında herseyı anlatıyordu ela ıle sadece merve hakkında konusuyorduk okadarkı bazen hal hatır bıle sormazdım elaya sağolsun oda alınganlık yapmazdı sonra ben kendı kendıme soz verdım ve söz yüzüğü aldım içinde merve yazıyor merveden tamamen ümidimi kesmek zorunda kalmadıgım surece aldıgım sürece o yüzzügü hiç cıkarmayacagım ve birgün ümidimi kesmek zorundakalırsam eger o yuzzugu bırlıkde yuzdugumuz yerde denıze atıcaktım.

hala beklıyorum merveyi askerlıgımın son zamanı suanda askerdeyım gece nobetındeyım ve bu yazımı bitiriyorum ama ümidim hep olucak belki birgün mervem bana geri döner diye…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder