Yatır

Çok eskiden mahallemizde bir konu ortaya çıkmış.konu ise ”yatır” yaşlı bir kadın kızına ”karşıdaki yalıda yatır var oralarda oyun oynama” demiş.Kadın ölmüş kızı ise 50-60 yaşlarında şimdi. Yalıda çok tuhaf etkileyci korkunç olaylar oluyordu. En korkunç olay ise yalıdaki 50-60 santim ayak izleri annem eve halıları silmek için girmişti ve 2 gün sonra eve girdiğimizde annemin sildiği halılarda ayak izleri vardı geliş var gidiş yok merdivenlerden çıkıyo odada buhar olup gidiyo polisler geldiğinde bu olay hırsızlık olayı değil dediler bencede öyleydi çünkü hırsızlık olsa herşeyi alıp giderdi ama almamış.O gece hiç uyuyamadım soğuk soğuk terler atıyordum.2. olay ise patronumuz öğlen güzellik uykusuna yattığında odası darmadağan olmuş aynalar kırılmış herşey darmadağan olmuş ama kimsede girmedi.3. olay ise patronumuz sabah yürüyüşüne çıktığında babam havuzu temizliyordu ve yalıdan patronumuz çıktı evin etrafında 1 tur attı ve yok oldu sonra kapıdan patronumuz geldi annem babam ve ben şoka girmiştik çünkü patronumuz sokakta yürüyüş yaparken evde kopyası çıktı daha çok ama çok korkunç olay oldu her sene biri ölüyordu arkadaşlar bizzat kendim yaşadım böyle birşeyin şakası olmaz!! gerçektir inanmıyorsanız inanmayın sizler bilirsiniz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder