Msn Karışık Yazıları

Beyazın kaderi kirlenmek, siyahın kaderi suçlanmaktır.
Dünya bir gündür, o da bugündür!
Sen, sen ol! Asla biz olma.
Sakın 30 yıl hukukun olmayan birine, sakın deme!
Azdan az, çoktan çok gider.
Sadece şahlar hamleleri önceden sezer.
Hayat, ölümle kumar oynama sanatıdır
Özgürlük, sonu meçhul bir firardır.
Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir.
Eğer birisi seni aldatmışsa bu onun suçudur. Eğer o kişi seni pek çok kere aldatmışsa bu senin suçundur.
Asla birilerinin umudunu kırma, belki de sahip oldukları tek şey o’dur.
Bela, kişinin sevdiklerinden gelir.
Her gün seni düşünmek ve yokluğunu fark etmek nasıl acı veriyor bana bilirmisin. Bir gün sende severmisin
Seni sevmek istiyorum kalbim durana kadar peşinden koşmak istiyorum dizlerim çürüyene kadar seninle konuşmak istiyorum dilim tutulana kadar seni öpmek istiyorum dudaklarım kuruyana kadar seninle çıkmak istiyorum sonsuza kadar cevabını bekliyorum ölene kadar.

Gözlerin benden çok uzakta, Sevgin sanki yanı başımda, Tanıştığımız günü hatırla, Çekinerek gülmüştün sen bana
Ne kimseye Kendimi Tanıtmak Gibi bir Derdim! Nede Kimsenin beni Tanıması Gibi bir Lüksü Vardır!!!
ya kabullenir ßuRda kaLırsIn yaDa aRkanI döneR yoL aLırsıN..
kaybedeCek dü$LeRim yOk ki pe$Lerinden ko$ayım . . bütün derdim , keLimeLerLe benim ..
Sen Sustun ßen ağLadım ,ağLadıkça iÇim aCıDı ve KaRaR verDim qözyaşLarım heLaL değiL sana hakkımı aLacağım
SiGaRaNıN uCuNdA AşKıN tÜtEr Bu AşK aNcAk MaHsErDe BiTeR BeNdEn BaSKaSıNı SeVeRsEn SeVdİğİnİn KoLLaRıNdA GeBeR………
HaYaTıMıN GeRÇeK öYKüLeRiNe aYRıLaN Bi FiLMiN SouNTraCkiNdeiM.. ÖyLe BiR aN YaŞaDıMKi CeNNeTiDe HiSSeTTiM CeHeNNeMiDe…
ağLa simDik haLimiZe ağla … bittik artik tükenDik anLa ißret olduk elaleme valla !
ßi gün KabALık ederSem.. haberSizce Cekip Gidersem… yaNLızLığım Size ! emaneT
Seslisohbet / Seslichat / Sesli / Chat / Medikal / Ortopedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder