Msn Komik Yazıları

Bebeğinizin altına yapmasını istemiyorsanız çevirin üstüne yapsın.
Yarasa çok faydalı bir hayvandır. Öyle olmasa yaramasa derlerdi.
Bu erikson, başka erik yok.
Kadın hakkı yoktur çünkü hakkı erkek ismidir.
En son gülen sen olacaksın. . .çünkü geç anlıyorsun.
Allah’ım kendim için bir şey istemiyorum. Sadece anneme elma yanaklı sütun bacaklı bal dudaklı bir gelin eyle.
Gerçekler acıdır, baklava tatlıdır. O zaman baklava gerçek değildir.
Yerin kulağı vardır, benimde kulağım var. Ben yer miyim? Yemem!
Bilmemek ayıp değil yeter ki çaktırma.
Tam öğrenmeye başlamıştım ki okul bitti.
Ey yükselen nesil. . .İn ulan aşağı.
Eğer dünya delikanlı olsaydı yuvarlak olmazdı
Gençliğim acı veriyordu ameliyatla aldırdım
Selam, ben Aydan Şener – Hadi yaa… Ben de Dünyadan Neil Armstrong
Yes abicim, Türkçe eğitime benden de okey!!!
İlahi Azrail sen adamı öldürürsün
sesli sohbet chat seslisohbet seslichat sesli sohbet sesli chat seslieses sesli eses eses esesli seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses  seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses  ortopedi medikal umutortopedimedikal umut ortopedi medikal umut medikal umut ortopedi medical umut medical
osmaaaann guzuuuummm
uyh uyh tansiyonum indi indi çıktı… uyh uyh tansiyonum indi şekerim çıktı guzumm..
nassın ? iyisin ? dipcik gibisin maşallah
Ben Lafımı ortaya goyarııım isteyen geLir aLııır istemeyen bırakır gaçaaar
oLuuum guzuum baa bi köfte gap piLavını boL gossunLar başka türLü içim aLmuyur
sıskaLarda sinsi oLur dirLer
işte dam bir istanbul beyefendisi
ossmaaaaaaan !!!! haaLaaaaaaaam !!!! ben bunun anasını da sevmezdim zaten soykası tükenesice çekticeği damarı guruyasıca hoşikkk
Erkekler belediye otobüsü gibidir. Birini kaçırırsan beş dakika sonra öbürü gelir.
Ona kalbimi verdim saklasın diye, salak buzdolabına koymuş bozulmasın diye.
Ben ona baktım, o bana baktı, simdi dört çocuğa bakıyoruz.
Savaşma seviş, sevişirken zaten savaşıyorsun.
Sana sarılmayı o kadar çok seviyorum ki. Çünkü o sırada yüzüne bakmam gerekmiyor.
Aşk elmayı yemekle baslar, ayvayı yemekle biter.
Kızlar artik beyaz yatlı prenslerini bekliyorlar.
Aşık olup ızdırap çekeceğime, nezle olup burnumu çekerim.
Bunu iyi belle Cehennem buz tutuncaya kadar seni seveceğim
Askımızın suya düşeceğini bilseydim balık olurdum.
Fazla mendiliniz var mı, asik olmuşumda!
Aşıka Bağdat sorulmaz, anında korkup tüyer.
Ask bir sudur. Eee isin bütün esprisi bu mudur?
Aşk bir otomobil gibidir yedek parçaları sürekli değişir.
Sabahları kahvaltı yapmıyorum çünkü seni düşünüyorum. Öğlenleri yemek yemiyorum çünkü seni düşünüyorum. Gece olunca uyuyamıyorum çünkü açım.
Seslisohbet / Seslichat / Sesli / Chat / Medikal / Ortopedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder