Trafik Kazası

Yaşlı bir çift trafik kazasında mağdur oldukları için savunma yapıyorlardı. Kazayı yapan nakliye firmasının avukatı sordu: -Kaza yerine gelen polis ekibine iyiyim dediniz mi demediniz mi?
Çiftçi ifadesine başladı: -Traktörümün arkasındaki besili ineğim sarı kız ile giderken......
Avukat sözünü kesti;
-Ayrıntıları sormuyorum, yalnızca şu soruya cevap verin. Kaza yerine gelen polis ekibine "İyiyim" Dediniz mi? Demediniz mi?
-Şimdi hakim bey biz sarıkız ile birlikte giderken........
Avukat yine çiftçinin sözünü keserek hakime döndü:
-Efendim, bu adam kaza yerine gelen ekibe, kendisinin durumu sorulduğu zaman iyiyim dedi fakat aradan 3-4 hafta geçtikten sonra mağdur olduğunu öne sürüyor. Hakim bey lütfen kaza sırasında iyi olduğunu söyleyip söylemediği hakkındaki soruyu direkt olarak cevaplayabilir mi?
Hakim:
-Bir dakika. Öncelikle şu sarı kız hikayesini dinlemek istiyorum.
Çiftçi hakime teşekkür ederek anlatmaya başladı:
-Bu nakliyat firmasının kamyonu bize çarptığı zaman ben bir hendeğe, sarı kız ise öteki hendeğe savruldu. Sersemlemiş bir şekilde hendekte yatarken, öteki hendekten sarı kızın yanık yanık böğürmesini duyabiliyordum. Çok acı çektiği her halinden belliydi.O sırada devriye gezmekte olan bir polis ekibi geldi ve sarı kızın başına gitti. Aradan 1, 2 dakika geçtikten sonra da inlemekte olan sarı kızı iki kaşının ortasından vurdu. Ardından elinde dumanı tütmekte olan tabacası ile yanıma gelip:
- Sen nasılsın amca? İyi misin? dedi. Şimdi size soruyorum, siz olsanız ne derdiniz?

Tenefüs , Terbiyesizlik , Teslim Edin , Teyze , Ticaret Dehası , Timsah Derisi , Tır , Tokat , Torbalar , Trafik Kazası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder