Wilson Çivileri

Wilson adinda birinin civi fabrikasi vardir ve reklama ihtiyaci
vardir. Pazarlamaci bir arkadasi ile konusurken arkadasi
"Wilson civileri" diye bir reklam ayarlayabilecegini ifade eder.
"Bana bir hafta ver," der arkadasi, "sana bir kasetle donecegim."
Bir hafta sonra pazarlama uzmani Wilson'u gormeye gelir. Kaseti
videoya koyar ve calistirir. Romali bir asker Isa'yi carmiha
civilemekle mesgul, yuzunu kamereya cevirir ve 'Wilson civileri
kullanin, onlar herseyi tasirlar.' der.
Wilson cilgina doner ve bagirir "Senin problemin ne? Bunu asla
TV'de gostermezler, sana ikinci bir sans veriyorum, ama kesinlikle
Romalilar'in Isa'yi carmiha germesi gibi seyler istemiyorum."
Ikinci hafta pazarlamaci elinde baska bir kasetle gelir, yine kaseti
videoya koyar ve calistirir. Bu sefer kamera Roma'nin disindan
merkeze dogru yakinlasir ve carmiha asili Isa'nin onunde durur.
Romali bir asker yukari bakar ve 'Wilson civileri, herseyi tasir.' der.
Wilson kendini tutar bu sefer.
"Sen beni anlamiyorsun, carmihta bir Isa istemiyorum. Sana son sans
veriyorum bir hafta icinde yayinlanabilecek bir reklamla gelmeni
istiyorum."
Bir hafta daha gecer. Wilson sabirsizca beklemektedir. Pazarlama
uzmani yeni kasetiyle gelir. Saclari uzamis, ciplak bir adam nefes
nefese kosmaktadir. Bir duzine Romali asker de pesinden
kovalamaktadir. Tepenin basina gelirler ve askerlerden biri
kameralardan birine donerek:
'Keske Wilson civileri kullansaydik

Türkün Delikanlısı , Uçak Düşüyor , Uçak Kazası , Uyanık Cin , Uyanık Dilenciler , Uyanık Hasta , Uyanık Zellandalı , Veteriner , Vurduk Oni , Wilson Çivileri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder