Yaşanmış Olaylar

Bir gün yolda giderken karşıdan gelen bir minibüsün içindeki yolcuların
camlara vurarak bağrıştığnı ve minibüsün de arakasından bir adamın
koştuğunu gördüm.Daha sonra 10 mt.ilerideki bir elektrik direğine
çarptı.kaza yerine geldiğimde meğer minibüsün arkasından koşan adam
şoförmüş.şoför yolculuğu esnasında burnunu sümkürmek için kapıyı
açarken düşmüş.İşin garip yanı yolcuların direksiyona geçeceklerine
camlara vurup bizi kurtarın diye bağırmaları.
--------------------------
Yeni bir iş kurulmuş ofis için günlerce yapilan bütün hazirliklar
bitmistir artik is gelmesi için telefonun çalmasini beklemektedirler.
Önceden kararlastirildigina göre telefon çalinca -alo buyrun MEGA plan
proje bürosu - denilecektir. İkiside çok heyecanlidir. Ve iste telefon
çalar : biri heyecanla ahizeyi kaldirir ve şöyle der: AGU MUGU MUGU.
--------------------------
Ofiste Muhasebe Müdürü yeni stajyer kiza elindeki kagidi uzatip "Deniz
sunun fotokopisini alirmisin" dedi . Benim adim Deniz degil Damla dedi
tavir takinarak. "Olsun damlaya damlaya Deniz olursun nasilsa" dedi o
anda müdür.
----------------------
Bir gün Ismail diye bir arkadasimla sinemaya gitmeye karar verdik.
Çikista filmi begenmeyen Ismail " keske Asteriks'e gitseydik hiç
olmazsa tarihi film demisti. ESPRi YAPMIYORDU!
--------------------------
Sokakta üç bes kisi ayak üstü toplanmis sohbet ediyordu konu
astronomiden açildi. Mahalle esnafindan birinden gelen soru
sasirticiydi "ya bu uçaklar gece geçerken yildizlara çarpmiyor mu?"
dedi. Bu sorudan sonra sohbet fazla uzamadi herkez evine dagildi.
---------------------
Tesadüfen bir nalbur dükkanina girdim satici adam masaya oturmustu.
Elinde makasla konsantre olmus bir sekilde çok özenlei bir kagit
kesiyordu. Dikkat ettim makasi her açtiginda kendi agzini açiyor makasi
kapattiginda o da agzini kapatiyordu. Senkronizeydi yani, iyi ki berber
olmamis diye düsündüm içimden.
-----------------------
Birgün bizim saf çiraga dedimki oglum git su kebapçidan iki sis kap
gel. Herif gitti biraz sora geldi "abi kebapçı sana kartını gönderdi
arayacakmışsın. Aradim adam dediki "Ya sizin çırak buraya geldi bizim
usta senin demir şişleri istiyo dedi ben de vermedim bi yanlışlık var
herhalde şişleri na yapacaksınız? (artık bizim çırak deel)

 

İlker Yasin Windows Hata Yorumları , Öğrenci Evi , İnternet Destek Ekibi Konuşmaları , Öğrenci Evi Anatomisi , Türklere Has Yalanlar , Türklere Has Ölüm Şekilleri , Webcame Çirkin Kız Gelirse , Yabancı Gözüyle Ülkemizde Olup Bitenler , Yaşanmış Olaylar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder