Hala Seviyorum İşte

onu çoq seviorm.. ama şansa bakın ki o bni artıq sadece arkadaşı olarak qörüo. inanmıyorm yada inanmak istemiorm buna çünki onu hala seviorumm. biz onunla nerdeyse sabahlara kadar konuşuoruz ama sadece ArKaDaŞ olarak..bn ona hep sni unutamıorum dedğmde o da bnde sni dior. ya bazen öyle sözler söylüo ki tam unuttum derken bida başlıo bnm aşkım.ayrılalı daha 3 hafta oluo.. nden mi ayrıldık ?? bi hiç için.. bnm bi arkadaşım onu aramış we demiş ki o sni sevmio başkasıyla çıkıo sni kullanıo fln demiş. o da zaten benden şüphelenio du inamış tabi. ama o kadar mutlu bi ilişkimiz vardı ki herkez siz hiç ayrımazsınız falan diolardı we bizi kıskananlar da sürekli bizi ayırma qayretindeydi.. ve başarılıda oldular. O gün ayrıldığımız o gün ewde sanqi kıyamet kopuyodu bn sinir krizi qeçirdim tabi hasteneye fln götürdüler.günlerce ağladım.. ağladımm.. ama hiç bişi eskisi gibi olmadı onu çok seviodum halada seviorum .. herkez bna onu unutturmaya çalışıo ama ben onu unutmak istemiorum. o bna geçen gün oyun oynamak istemiş arkadaşı bni aradı we tanışmak istedi. neyse işte tanıştık fln . bni kendine doğru çekme gayretindeydi ama bn istemiodum bi kaç gün sonra tekif gönderdi bnde olmaz dedim . nedenini sordu onu hala seviyorum başkasıyla çıkamam dedim o da dedi ki istersen ona sorayım seviyomusun hala diye dedi bnde tamam sor dedim . aslında ne diyeceğini adım gibi biliodum ama yinede sormasını istedim. we dedi ki arkadaşı bida onunla birlesemem kapandı artık o konu bn onun hakkında çok ama çok kötü şeyler duydum artık imkansız sevmiorumm demiş. bnm hakkımdaki duyduğu kötü seyleriz ne olduğunu hala bilmiorum .. içimde kalsn boşwer dedi ve söylemedi hiç.. arkadaşı sürekli peşimde ve ona sürekli benden bahsediomuş .. aslında bn ona bi sans verirdim ama bi şey daha öğrenmiştim.. bnm en yanın arkadşlarımdan biri eskiden onunla çıkmışklar ve bunu arkadaşıma paylaşınca o kadar üzüldü ki o da hala seviomuşş.. ya Allahım bana yardım et… ailemlede bir sürü sorunlar yaşıorumm bunu söylemek istemezdim ama bıktım artık bu dünyadan sizlere anlatamadığım o kadar çok şey war ki duysanız o yaşadığım bunca şeyleri öl de kurtul falan bile dersiniz … neyse ben size bi soru sormak istiyorum sizce onu unutmak için başka biriyle çıkmalımıyım yoksa zamanla unuturmuyum?? artık beklemektende yoruldum lütfen bana yardımcı olunn….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder